It's all about the work

Publicerad 2015-01-28 22:06:07 i Daily,

Lite fler bilder från arbetet i skolan, tyvärr glömde jag ta en sista bild på hur den ser ut nu innan jag gick hem. Får bli imorgon. Arbetet går framåt, har gjort en fjäder som passar och själva ''huset'' har fått lock och botten. Så har inte så mycket kvar att göra och förhoppningsvis blir jag klar med det här låset imorgon så jag kan börja med det andra på fredag, för att inte hamna efter till nästa vecka då jag har fått tagit ledigt på måndag. Det är tråkigt eftersom man vill spendera så mycket tid som möjligt i skolan och i nästa vecka ska jag börja med ett hemligt pojekt och försöka hinna med två beställningsjobb. Om det inte var så att jag blir så fruktansvrt trött på eftermiddagarna så hade jag absolut spenderat många timmar i skolan på kvällstid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela