Yesterday

Publicerad 2015-01-24 09:35:27 i Daily,

Godmorgon! Hela dagen igår så var vi på föreläsningar, tiden fram till lunch var rätt jobbig. Tillsammans med några tjejer i klass åt vi lunch ute och jisses vad gott! Efter lunch va det mycket intressantare.
Om jag skulle skriva exakt vad vi lyssnade på så skulle nog många klicka sig ut här ifrån, det är väl mest relevant för guldsmeder.Men om det är någon som faktiskt vill veta får kommentera så skriver jag det där. Kvällen spenderades ihop med tjejerna hemma hos sara, käkade mat och drack vin (eller inte jag då jag ska döma idag). 
 
Nu ska jag fortsätta att äta frukost och sen ska jag slänga i det sista i väskan innan jag ska springa till tåget och möta upp Linnea i Jönköping för att döma två matcher i Huskvarna. Ha en bra lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela